Skip to content

home > Over ons > Kwaliteit

Klanttevredenheid voorop

Kwaliteit van dienstverlening gewaarborgd

Bij Bureau VolZin willen we niets liever dan tevreden cliënten en opdrachtgevers. Onze dienstverlening moet daarom altijd eersteklas zijn – en dat begint bij onze medewerkers, die zich blijven bijscholen. Daarnaast zijn diensten inzichtelijk met het Blik op Werk Keurmerk.

Onze medewerkers

Onze Specialisten Werk & Gezondheid zijn minimaal HBO-geschoold en hebben expertise op het gebied van ergotherapie, fysiotherapie, Human Resources, Duurzame Inzetbaarheid psychologie, loopbaanbegeleiding en het maatschappelijk werk. Door onze brede achtergrond hebben wij voor iedere vraag een passende specialist. Met opleidingen, trainingen en seminars biedt Bureau VolZin zijn medewerkers de mogelijkheid om hun kennis op peil te houden.

Medewerkers van Bureau VolZin zijn onder andere lid van Ergotherapie Nederland (EN), de beroepsvereniging van en voor ergotherapeuten of van Noloc, de beroepsvereniging van loopbaanbegeleiders en jobcoaches.

Diensten zijn inzichtelijk

Bureau VolZin voldoet aan de eisen van Blik op Werk en Lloyd’s Register Certiked en is daarmee houder van het Blik op Werk Keurmerk. Blik op Werk is een onafhankelijk kwaliteits- en kennisinstituut dat de kwaliteit en betrouwbaarheid van de dienstverlening meet. Ze bekijken onder meer hoeveel trajecten er volgens afspraak en tevredenheid zijn afgerond. Jaarlijks wordt getoetst of de dienstverlening nog voldoet aan de kwaliteitseisen.

 

 

 

Suggesties of klachten

Hoewel we constant streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Het liefst horen we uw klachten of suggesties het liefst van u direct per mail of telefoon (088 266 99 00). Ons klachtenreglement leest u hier.

Privacy

Bureau VolZin vindt uw privacy belangrijk. Wij werken volgens de regels van de algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Wilt u lezen wat dit inhoudt, dan kunt u hier onze privacyverklaring lezen.